Takma İsimler

takma isimler

Takma isimler yazımızda arkadaşa lakaplar, sevgiliye takma adlar, erkeklere ve kızlara takma isimler, birbirinden güzel lakaplar ve sevgiliye takma adlar bulabilirsiniz.

Takma İsimler

Prenses

Minik kuş

Brownie

Delikanlı

Mayonezli ketçap

Sümsük

Romantik serseri

Dağınık Adam

Yaralı Yüz

Kartal

Sarı

Kirli Sakal

Casper

Çakal Carlos

Kurt Adam

Hiper aktif

Jelibon

Lord

Matkap

Maço

Deli yürek

Alfa

Herkül

>Sevgiliye hitaplar< yazımızda dikkatinizi çekebilir.

Zeus

Kaptan

Kara Adam

Tarzan

Koca oğlan

Panda

Öküz

Maymun

Kedi Kız

Ayyaş

Çingene

Beyinsiz Einstein

Takma Adlar

Filesiz Pota

Bugs Bunny

Boğa

Koca bebek

Moruk

Beton

Kobra

Bonfile

Jojo

Yılan

Tahta kafa

Dingo

Nino

Stiletto

Çılgın Kaptan

Çılgın Kız

Keko

Embesil

Bal dudak

Kahve kokusu

Sevimsiz

Tipsiz

Çirkin

Bukalemun

Dişi kurt

Baş melek

Firari

Pofuduk

Minnoş

Karanlık adam

Gökkuşağı

Garip

İnek

Dümdük

Bilgi kütühanesi

Issız adam

Uzaylı

Marslı

Tilki

Crazy

Troll

Yaratık

Ballı lokma

Takma adlar paylaştığımız yazımızın sonuna geldik.

“Takma İsimler” üzerine 70 yorum.

    1. Şeker portakalı, şirine, buzlar kraliçesi, çamaşır sulu pasta, çikolatalı pasta, şekerlik, çilek’im, bayan veya bay asi, pomçiksi

  1. Cabbar
    Bunyamin
    Muptezhel
    Suphi
    Disney
    Birol
    Teoman
    Benjamin
    Şinasi
    X
    Kukili
    Abuzar
    Tanju

    1. Gerçekten sevmeyenler böyle şeyleri düşünür seviyosan içinden ne geliyorsa ona ne yakışıyorsa zaten onu tanidigin için seviyosan kendin bulursun zaten bu arada güzel olmayan isimler değil Sadece senin bu isimlerinden birini yakistircak birini tanimiyo olman iste güzel olmayan bu yazık

  2. Şeker portakalı, şirine, buzlar kraliçesi, çamaşır sulu pasta, bayan asi veya bay asi, pomçiksi, çilekli-çikolatalı-muzlu pasta, yürüyen bomba, şekerlik,

  3. Yaa biz 3arkadasis ucumuzde kiz bizde biri birimize iyi lakaplar soylemek istiyorus mesela minnos erkenci kus gibi

  4. Güzel olmayan isimler değil siniz o isimlere yakistircak birini sevmemeniz iste asıl güzel olmayan sizdeki bu kayıp (yazık)

  5. Beyler ben takma adı buldum birşey eksik sevgilim yok, hadi sizde bana bir sevgili yapın 😂 😂

  6. Benim için lakap degir kendisine aşık oldugum kadar da ismine aşkım takma isim degilde kendi ismi ona çok yakışıyor ve çok tatlı uyumlu duruyorlar

Bir cevap yazın