Eski Sevgiliye Sözler

Eski sevgiliye sözler yazımızda eski sevgiliye laf koyan sözler, eski sevgiliyi kızdıracak sözler ve eski sevgiliye ağır sözler bulabilirsiniz.

Eski Sevgiliye Sözler

Yüzünü elbet unutacağım fakat yapmış olduğun yüzsüzlüğün her zaman aklımda olacak.

Asla gitmem diyen kişilerden öğrendik yalnızlığın ne demek olduğunu.

Şimdi sıra sende devam edebilirsin. Ama dua etmen gerekiyor ki sıranın bana gelmemesi gerek.

Geç kalınan sevgi idamdan sonra affedilmeye benzer.

İleride ne olacağını çok iyi biliyorum. Sen pişman olacaksın bense bir başkasının kollarında olacağım.

Gidişin için illa bir isim koymak istiyorsan direkt olarak mal kaybı şeklinde kayıtlara geçebiliriz.

Artık bir tane hayale bile kucak açamayacak kadar yorgun olduğumu söylemek istiyorum.

Benim gözeme girmeyen bu uyku var ya senin müsait yerlerine girsin sevdiğim.

Ağır geliyor ise benimle hayat kapı orada seni bekliyor.

Anlayın artık güneş gibi ısıtan değil yıldız gibi kayan kişiyi sevmekteler.

Bana kalbinde olduğumu söyleme bilirsin kalabalık yerleri sevmiyorum ben.

Ayakları ile gitseydi eğer yetişebilirdim sana ama sen başkasıyla gitmeni istedin.

Buğulu camlarda olan sözlere benziyorsun. Yani nefesim olmazsa hiçsin sen!

Kimseden bir şey istemiyorum ki az ötemde oynayın bana yeterli.

Mutluluktan uçtuğunu söyleyip dururdu hep demek ki o kadar mutlu etmişim ki uçup gitti salak.

Bir nedenle severiz her zaman ve daha iyi nedenle de sileriz problem yok.

En ufak sorunda çekip giden kişinin aşık olduğunu sanmıyorum.

Unutma senin bu küle çevirmiş olduğun kalbi bir başka gelir üfler ve tekrardan can verir.

Kitap yazdığını duydum. Kesinlikle benden bahsetmelisin iyi kapak olabilirim sana!

Sana unutmuş olduklarımdan bahsedeyim biraz cümlesinde geçen kişi bile sen değilsin.

Önce kendini geliştirmelisin ve sonrasına başkasını eleştirip, algılamadan yargılamamalısın.

Ömür boyu kalacak gibi sevdik fakat ömür boyu kalmayacağını da biliyorduk.

Bugün senin için kılımı bile kıpırdatmıyorsan eğer dün elimden gelenin en iyisini yaptığım içindi.

Gitmeden önce iki defa düşün. Çünkü döndüğün zaman giderken bırakmış olduğun asla aynı şekilde olmayacak.

Kimine göre kral kimine göre yalan olabilirim. Fakat merak etme tatlım adamına göre adam olmasını da bilirim.

Aşığım sana cümlesinde bulunan a harfini terk edip bıraktı artık seni. Sen hala otur orada sana aşık olduğumu san.

Mesaj atmazsın bunu gayet iyi anlarım, aramazsın onu da anlarım, ilgiyi de göstermezsin onu da anlayabilirim. Fakat beni başka birisi ile görürsen eğer onu da sen anlamalısın.

Eski Sevgiliye Kapak Laflar

İçemeyeceğin o rakıyı bardağına koyma. Sevemeyeceğin insanı da kalbinin içerisine alma.

.

Ben daima katilimi tanımıyorum. Fakat gün gelecek ki sen sevilmediğin kalpte kim vurduya gidip öleceksin.

Sana kavuşmak değil benim niyetim. Yolda dilenci görsem para vermiyorum artık allah sevdiğine kavuştursun der de tutar diye.

Yarım bırakmayı seven birisinde sen. Belki de haklısın. Ama unutma ki iskenderi yarım yemiş olsan da tam hesap ödersin her zaman.

Gidişler sarsmaz ki beni. Çünkü sürekli sallanmaya alıştım, yıkılmaya, dökülmeye ve hiçbir şey gerçekleşmemiş gibi ayakta durabilirim.

Yalan söyleyemem hala aklımdasın. Ne yapabilirim ki bu da benim kusurum; gereksiz olan bir ok şeyi kafama takmakta ustayım.

Eski sevgiliyle barışırsan sevgili olmaz demişlerdi bende inanmayıp tekrar başladım. Tekrar yaşadım ve gördüm harbiden olmazmış.

En >kapak sözler< için tıklayın.

Hani diyorlar ya dünyaya bir defa gelsem yine severim seni diye. Bense bırak seni sevmeyi yanında dahi geçmem.

Eski sevgilim marketteyken hıyar aldığımı gördüğü zaman aynı sana benziyor dedi. Bende sustum şimdilik yanıtını vermedim evdeki kaşar bittiğinde yanıtı vereceğim.

Ben senin ikinci seçeneğin ya da yedekte olan planın değilim demediğimizden her sıkıldığı zamanda bana mesaj atmayı kes diyemediğimizden kaybettik.

Karakterim ve tavrımı birbirleri ile karıştırmayın lütfen. Karakterim kim olduğum ile alkaalı olabilir fakat tavrım tamamen sizin kim olduğunuz ile alakadardır.

Ne ilk olacaksın en de son. Yaşamış olduğum hayatımın içerisinde küçük oyundun sen. Sevgi ile doğdun ve nefret ile sona erdin. Ve üzgünüm artık unutuldun!

Unutmayacağım şeyler var bu hayatta. Bir gözüne derinden baktığım o an ikinci olarak ad gözlerimden yaş olup bambaşka biri olduğun an.

Kokuna sarılarak sarhoş olmak duruyorken sensizlik içerisinde kadehlere sığınarak berduş oldum işte sadece o bana koymakta.

Herkes farklı olarak hayatına son vermekte. Kimi kendisini asar kimisi hap atar. Kimi bileklerini kesip bu dünyadan giderken kimisi de umutlarını keser..

Sevdiğini aldatmış olan kişinin kim olduğunun bir önemi yoktur medeni hali her türlü şerefsizdir.

Benden sonra kimin ile beraber olursan ol. Senin için harika bir sevgilisi olduğunu söyleyecekler. Ben de bunu onaylayınca. Çok temiz kullandığımı söyleyeceğim.

İt ile çakalla uğraşıp duracağıma veteriner olmayı tercih ederim. İnsan kılıklı olan hayvanları tedavi etmeyi düşünmekteyim.

Tavırlarına karşılık ağır küfürler hak ediyorsun fakat seni iplemez olan gülüşüm senin gelmişini de geçmişi de tatmin etmeye yetecek kadar iyi.

Yalan sözler ile yalan sevgilerle kandırılmayacak kadar çok şey yaşadım artık. O yüzden dönme geri.

Eski sevgiliye sözler yazımızın sonuna geldik.

BU YAZIYI PAYLAŞ:
BİZİ TAKİP EDİN

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.